2013. október 19., szombat

Készülődés a télre!

Huh, jó rég írtam nektek ! Szóval kezdjük is . Mindenki fejében már elkezdett motoszkálni az a gondolat ,hogy vajon mit is fog felvenni télen . Mit kéne beszerezni ,mi a trend . Nagy szerencsétek van én ezt 1 cikkben összesűrítem . Tudni kell, hogy a 2013-2014 tél,ősz top 7 színe a: bordó,mustársárga,kobaltkék,sötétlila,bézs,fekete és az arany!
Mit érdemes beszerezni ? Megmutatom ! :)
2013. ősz-tél

-valami skót mintás
Ha ebben az évben jártatok vásárolni észrevehettétek ,hogy rengeteg helyen van valami kis skót mintás cucc. Én a MANGOban fedeztem fel rengeteg darabot.
Kép:
-természetes színek ,sálak,pulcsik







-elegáns kabátok











-lógós sapik











-bordó egyenesen a kifutóról







bordósmink:https://www.youtube.com/watch?v=LNSp-qTebHk



-szőr mellény























És az összesítés :

Ennyi is volt . Írjátok meg kommentben mit szeretnétek ! 
Puszi :FrAnCi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése